Stabiel ODC veroverd kampioenschap in de 3e klasse E

Deelacties:

ODC heeft zich officieel gekroond tot kampioen van de 3e klasse E.

De ploeg van trainer Piet Drijvers voerde al geruime tijd de ranglijst aan en bouwde een voorsprong van acht punten op ten opzichte van nummer twee Wilhelmina Boys.

Op speeldag 24 reisde ODC af naar Eindhoven voor het duel met Unitas’59. Een lastige  opgave, gezien de Eindhovenaren de laatste weken in uitstekende vorm verkeerden. De ploeg van scheidend trainer Koen van der Heiden pakte vijftien punten uit de laatste zes wedstrijden en strijdt nog volop mee om de derde periodetitel én handhaving.

Met veel steun van de meegereisde supporters uit Boxtel trok ODC uiteindelijk met een 1-2 overwinning over de streep. Daarmee keert de club na tien jaar terug naar de tweede klasse. Een mooi afscheid voor trainer Piet Drijvers die de club na dit seizoen gaat verlaten.

Respectvol taalgebruik en naamsvermelding

Beledigende, discriminerende of bedreigende uitlatingen, evenals reacties die onder een anonieme naam worden geplaatst, worden zonder uitzondering verwijderd en kan leiden tot verdere maatregelen.
Het reactieformulier is bedoeld om op een nette manier je mening te delen.

Laten we samen zorgen voor een prettig en respectvol platform voor het amateurvoetbal.

Jouw reactie?


RINUS DE BRESSER
18 mei 10:36
ODC gefeliciteerd met jullie terecht behaalde kampioenschap, veel succes in de 2e klasse! Piet, toptrainer, je flikt het weer, moet nu dan toch weer terug denken, aan mijn mooie tijd bij Oirschot-Vooruit, waar ik als elftalleider, 7 seizoenen met je hebben mogen samenwerken, en er een fijne vriendschap aan overgehouden heb, bedankt hiervoor ! Veel succes bij St.Michielsgestel !
Peer van Kemenade
11 mei 23:07
ODC van harte proficiat met jullie meer dan terechte kampioenschap. Veel succes en Piet ook komend seizoen in Gestel.
Jeroen Vermaas
11 mei 20:06
Piet Drijvers doet het weer, een echte kampioenen maker, had het liever niet tegen Unitas gezien, maar gelukkig hebben ze het nog in eigen hand en wie weet meer..Echter jullie hebben het verdiend, ODC, spelers, Piet en overige staf van harte gefeliciteerd.
Erik Schaeken
11 mei 12:40
ODC gefeliciteerd met jullie kampioenschap. Veel succes in de 2e klasse.
SV Braakhuizen
11 mei 9:16
Gefeliciteerd ODC. Succes volgend seizoen in de 2e klasse!
Marc Post
11 mei 1:20
Proficiat ODC, selectie, TS, en medewerkers, met jullie behaalde kampioenschap! Dik en Dik verdiend.
ODC kampioenuuuhhb
10 mei 22:25
Niemand had ODC op t lijstje staan, maar zeer verdiend heel benieuwd hoe het hen in de 2de klasse vergaat.
Peter Bussers
10 mei 21:49
Van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap. Feest ze!!
daniƫl
10 mei 19:23
namens vv gestel proficiat met het verdiende kampioenschap
Ben
10 mei 18:59
Proficiat ODC Terechte kampioen
Roland
10 mei 18:23
Gefeliciteerd Piet